Snorunge

Dragit på mig en rejäl förkylning så spenderat större delen av de senaste dagarna i sängen och dess närområde. Lägenheten har förvandlats till ett bollhav av snorpapper. Intet ont utan något gott, fått retuscherat bort en hel del från min photoshopskö, samt röjt lite i lägenheten när orken har infunnit sig. Tänkte dra en snabb resumé över de senaste dagarna.
 
Leo kom hit i förra veckan för att gå på metaltown, en annan tillbringade dock den helgen på jobben men vi fick iaf två dagar innan tillsammans. Då bjöd jag bland annat på pannkaksfrukost, två dagar i rad. Ibland är det himla fint att vara vuxen.
 
 
Han den dära fina saken lyckades lägga fingrarna på min ukulele också, och tio minuter senare var han duktigare på att spela på den än vad jag någonsin kommer bli. Tur att den iaf är fin att titta på.
 
 
Vi var även på besök på Bohus fästning. Har nog inte varit inne där på säkert fem år, ironiskt ändå med tanke på att man bor med gångavstånd bort. Fick oss en liten guidad tur av någon med betydligt bättre koll än vad jag har, tur det Bilden nedan visar en liten modell över fästningen.
 
 
En Leo som tittar väldigt skeptisk på mig..
 
Mor min hamnade på sjukhus också och ställde till md lagom mycket kaos bland när och kära. Nu är hon vart fall hemma och man kan sova gott om nätterna igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0