Några dagars flykt från verkligenhetens grå tristess

Semestern har börjat och de första dagarna spenderade jag i Landskrona och dess omnejd då jag hälsade på Leo. Blev grillat ute hos hans föräldrar i deras kolonistuga, ett besök på mediamarkt där det klämdes på efterföljaren till min kamera (ha-begär de luxe!), ett besök till Lars Vilks verk Nimis och väldigt många timmar av Kvarteret Skatan.
 
 
Stal bilden lite lagom fräckt av Leo. Visar Lars själv som var där och spikade upp lite plankor och drivved.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Nimis är verkligen en upplevelse. Var där på en liten fotoroadtrip förra året och blev kär i stället!

Svar: Ja, verkligen. Man blev sjukt sugen på att köra en plåtning där, om det nu inte hade legat så otillgängligt bara :/Btw, glömt bort att jag har bilder att fixa till dig ju >_< Hoppas på att kunna hitta ta tag i den nu under semestern.
Billy Butt

2012-06-29 @ 21:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0