Hallstahammarträffen del ett

Åkte för fjärde året i rad upp till den stora modellfototräffen som är i slutet på maj i Hallstahammar strax utanför Västerås. Jag brukar vanligtvis försöka maila runt och boka upp mig en sisådär två veckor-tio dagar innan träffen är, men hade missat detta i år så tre dagar innan träffen uppstod den där lilla paniken över att inte ha någonting alls bokat. Kontaktade min kompis Pers flickvän Emma som råkade bo nästgårds om hon hade lust att ställa sig framför kamera. Bollade några idéer och vi fastnade för att göra en pinuppig bowlingsession i den lilla bowlinghallen som fanns i källaren till brukshotellet (den skall tydligen vara äkta vara från 30-talet).



Modell: Emma S.
Foto/retusch: Moa P. dvs jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0