Liv i luckan

Av att döma min väldigt sporadiska uppdateringar nu i sommar skulle man lätt kunna tro att jag fortfarande sitter fast i Karlstad, så är dock inte fallet. Hade en mycket trevlig helg där och åkte sedan tillbaka hem till några veckor med helt galet många övertidstimmar som väntade.
 
 
Hursomhelst, har inte enbart jobbat utan plåtat lite (bilder kommer snart), pysslat lite, läst samt fixat och donat i lägenheten. La trall på balkongen i förrgår, och kan inte begripa varför jag inte gjort detta tidigare, resultatet blev verkligen fantastiskt och känns som att lägenheten plötsligt fick ett extra rum. Skaffade mig en ny telefon för en sisådär två veckor sen, och pillade fas pärlor längs med sladden till hörlurerna för att pimpa det lite, beskrivning finner man här.
 
 
Boken jag begraver näsan i för tillfället är sommarboken av Tove Jansson, fantastiskt fina berättelser om en farmor och hennes brorsdotter på en ö i finska viken. Ett mer utförligt inlägg kommer nog när boken är utläst.
 

Kommentarer
Postat av: isberg

trall från ikea? (;

Svar: Stämmer fint det :)
Billy Butt

2012-08-21 @ 00:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0