Grillpremiären

I fredags blev jag och mellansyster med pojkvän hembjudna till storasyster för att köra årets premiärgrillning. Regnet föll ner över Kungälv större delen av dagen så grillpeppen var väl kanske inte helt på topp, men hungern var det däremot inget fel på. Lax, potatisgratäng och ädelostsallad stod på menyn och till efterrätt serverades en pannacotta gjord på vitchoklad som toppades med blåbär. Det dukades förövrigt med Gustavsbergs Hotade arter, fint som snus!



När jag tänker tillbaka så var grilltillfällena förra sommaren på tok för lätträknade, något jag hoppas att det blir ändring på nu till sommaren, likaså parkhängen, uteserveringarna och allt annat som hör sommaren till.

Kommentarer
Postat av: Hanna & Saffran

Jag lånade dina bilder.. Men det gick inte att ta dem en och en, utan jag fick med hela raden på en gång....

2012-04-23 @ 14:37:42
URL: http://hannapannalejontass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0