En bild säger mer än tusen ord



Fikade en sväng med Peter och Niclas som är några av fotograferna jag delar studio med, för att diskutera en fototräff vi skall åka på i slutet på veckan. När fikat/skitsnacket var avklarat begav jag mig iväg till House of win win för att se One day on earth som hade världspremiär idag, den var så förtjusande att den förtjänar ett eget inlägg dock, troligtvis redan imorgon. Hurusom helst, efter filmen tog jag en promenad från järntorget bort till centralen, och på vägen stötte jag på ett mindre träd där det satt mängder med röda pappersäpplen uppsatta där folk hade skrivit upp sin önskningar på. Mer kärlek åt sjöhästarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0