Småland över helgen

Åkte med Peter på en fototräff i Mariannelund över helgen. I tron om att det skulle bli varmt när man kom bort från kusten packade jag bara ner shorts och klänning vilket man bittert fick ånga efteråt då smålänningarna sannerligen snålade på värmen. Utöver kylan fick jag också årets första myggbett. Kan tyckas låta aningen negativ kring helgens utflykt, men icke. Fina träff, fick knäppt två sessioner som kommer retuscheras så småningom samt träffade många fantastiska personer, några som jag sannerligen hoppas på att få återse.



Bjussar på en bild där Peter testar ljuset i väntan på att modellen skulle bli färdigsminkad. Jag står för kall nästipp, skeptisk min och blodsprängt öga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0