Kungälv

Varit och kikat på två lägenheter i Kungälv nu i dagarna, en etta och en tvåa. Lite som en back-up plan ifall att jag inte kommer in på Viebäck. Bott där tidigare så vore ganska trevligt att komma tillbaka, rätt trevlig liten stad och lagom långt till kexfabriken på gott och ont.

Tvåan hade fördelen att den var större såklart, har dessutom redan bott i en exakt likadan så var ingen överraskning när jag gick på visningen. Ettan är ju något mindre (32 m2) men större än vad jag har nu (24 m2), kändes något bättre planerad också. Summan av kardemumman är väl att etan var mer intressant än tvåan då den kändes betydligt fräschare.

En liten planritning över ettan.
Har några dagar att suga på karamellen nu om jag vill ha den eller ej. Vore trevligt om man kunde bo kvar på ett och samma ställe en längre tid nu, flyttat runt väldigt mycket sista åren.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, då håller jag tummarna för dig. Jättemysigt där och hur bra miljöer för fotografering som helst! :)

2011-06-19 @ 19:40:55
URL: http://sarajohansson.nu
Postat av: Helle

Ah var det det du gjorde i Kungälv häromdagen. Jag såg dig gå i backen för någon dag sedan.

2011-06-20 @ 17:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0