Den nakna mannen

Gick en promenad på stan idag och tog mig en sväng in på Hagabion för att se Den nakna mannen, en film som gått några månader nu och som jag tänkt se någon dag men aldrig riktigt kommit till skott med. Passade dock på idag, då jag misstänkte att den snart skulle sluta visas och mycket riktigt så var det den sista visningen jag hamnade på.



Filmen var mycket fin och känslosam, när eftertexterna rullade kunde man höra hur folk plockade upp näsdukarna. Utomordentlig skildring av baksidan av mansrollen, och fint perspektiv på faderskapet. En film som jag verkligen rekommenderar både för kvinnor men kanske framförallt män.

Förövrigt fick jag plockat med mig ett program för Göteborgs internationella filmfestival, här skall läggas schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0