Update

Bor hos Amanda, men är fortfarande internetbefriad. Vaknade igår morse av ett telefonsamtal från Viebäcks folkhögskola (eller June som de numera heter) om att jag hade en plats på fotoutbildningn, men då jag redan hunnit med att skaffa lägenhet och dessutom nytt jobb avstod jag. Får väl se hur mycket jag ångra mig under årets lopp.

Nya jobbet är förövrigt en annan tjänst på mitt befintliga jobb, men kommer innebära betydligt bättre arbetstider. Sånt gillar vi, speciellt när det skall börjas pendla till och från Kungälv.
Sisi men inte mist, slänger in en bild från en plåtning jag genomförde förra månaden.
Modell: Sofia L
Korsett: Elisie J/No clock
Foto: Moa P dvs jag

Kommentarer
Postat av: Lisen

Vad skönt att du ska börja jobba bättre :) Och kul att du kom in, även om det blev som det blev. Du kommer säkert in nästa år om du vill!

2011-08-10 @ 15:49:32
URL: http://elisiejonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0