I´m alive!

Tjo. Kul att se att det trillar in besökare här trots den sparsamma uppdateringen det har varit här senaste veckorna. Mina bloggtorkor brukar vanligtvis bero på två saker; antingen händer det inget alls i mitt liv och att dagligen skriva om vad jag äter till lunch känns inte helt lockande, det andra är när det händer så otroligt mycket att bloggen hamnar i glömska. Precis så har varit fallet de senaste veckorna. Haft några sista intensiva veckor i skolan som nu är till ända, jobbat på som en liten blå, fotograferat som en tok och hittat en förtjusande skånepåg som jag släppt in på livet.  



Här syns vi swischandes förbi på en tandemcykel på Ven. Foto av Leo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0